datum |
komentář |
ip adresa |
|
08.10.2024 |
Automat - kdy bylo sděleno, že se jedná o celní správu. Hovor jsem hned ukončila.
Neznámý
Obtěžující
|
109.81.*.* |
|
31.03.2023 |
NEZVEDAT
Neznámý
Obtěžující
|
185.199.*.* |
|
30.03.2023 |
Obtěžující telefonát z "klientského centra" - platí vše už dříve uvedené v komentářích k tomuto číslu. Na konci telefonátu paní uvedla název Benefit Investment. S návštěvou jsem souhlasila, ale díky Vašim komentářům návštěvu vypakuji z domu, hned jak se objeví. Moc děkuji za pomoc této "komunity".
Neznámý
Nebezpečné
|
141.170.*.* |
|
30.03.2023 |
Prý "klientské centrum", kdy volající chce kontrolovat vaše pojistné smlouvy. Po pár mých konkretizujících otázkách paní sama telefon položila.
Neznámý
Obtěžující
|
213.150.*.* |
|
28.03.2023 |
Od počátku podezřelý telefonát. Když jsem sdělil své pochybnosti, okamžitě vycouval, že si spletl číslo a že původně volal "svému klientovi".
Neznámý
Nebezpečné
|
193.84.*.* |
|
27.03.2023 |
Podvod!!! Nezvedat a číslo blokovat!!! Prý "klientské centrum", kdy volající chce kontrolovat vaše pojistné smlouvy.
Neznámý
Nebezpečné
|
46.33.*.* |
|
27.03.2023 |
Paní tvrdila, že se poslední dobou množí případy chyb v pojistných smlouvách, kdy v případě pojistné události klient nic nedostane a že se to MUSÍ zkontrolovat, působila vlídně, ale direktivně, jako když s vámi chce učitelka ve slušnosti projednat, že dítě dostane dvojku z chování. Myslím, že tím, jak vyvolávají strach, že klient má něco blbě, se dostanou do mnoha domácností a nadělají škodu, tfujtajksl.
Neznámý
Nebezpečné
|
89.102.*.* |
|
27.03.2023 |
pán mluvil o smlouvách které ani nemám uzavřené!!!! ptal se na věk a jestli je po 55. Pořád naléhal, že ke nám přijde někdo domů, aby se na smlouvy podíval!!!!!
Neznámý
Nebezpečné
|
83.208.*.* |
|
22.03.2023 |
Stejné jako níže - volala paní - kontrola pojištění. Po mém sdělení, že jí nic odpovídat nebudu, zavěsila.
Průzkum
Nebezpečné
|
83.208.*.* |
|
22.03.2023 |
Nabídka pojištění. Paní na telefonu nepříjemná, když jsem sdělila že nechci tyto věci řešit telefonicky.
Telemarketing
Obtěžující
|
90.182.*.* |
|
|
21.03.2023 |
Podvodníci!!! Typický podvod typu "pomoc s prověřením pojistných smluv". Vyjmenují pojištění, které nemám, vyzvídají věk, jsou neodbytní. Na dotaz, jak se podle nich tedy jmenuji, protože podle novely zákona o elektronických komunikacích z roku 2022 nesmí volat na náhodná čísla bez předchozího souhlasu, plácnou nesmyslné jméno. Nemohou tvrdit, že chtějí kontrolovat mé pojistné smlouvy, když nevědí, zda vůbec a jaké mám uzavřené, a dokonce ani netuší, jak se jmenuji!!!
Neznámý
Nebezpečné
|
90.180.*.* |
|
17.03.2023 |
Klientské centrum 365 s.r.o. Volají jen proto aby nebyli ve smlouvách nesrovnalosti, které většina občanů ČR ve smlouvách má. Nikdo po mě nechtěl žádné citlivé údaje jen že mají klienty do 55 ale nechtěli můj přesný věk. Odmítla jsem a nikdo na mě zlý nebyl
Průzkum
Neutrální
|
217.170.*.* |
|
17.03.2023 |
Dobrý den,také mi včera volalo toto číslo,zrovna když jsem byla se synem a s kamarádkou venku,vůbec sem se na telefonát nesoustredila a souhlasila se schůzkou u mě doma....jsem pitomá já vím,to mi došlo až když telefonát skončil.dnes má pan přijet,ale chtěla bych schůzku zrušit ale na číslo se nejde dovolat,co teď?
Telemarketing
Obtěžující
|
176.98.*.* |
|
16.03.2023 |
Velmi nepříjemný pán!
Průzkum
Obtěžující
|
176.74.*.* |
|
15.03.2023 |
"Klientské centrum", nabízí kontrolu pojistných smluv, působí nedůvěryhodně.
Telemarketing
Obtěžující
|
89.177.*.* |
|
15.03.2023 |
Paní se představila jako "klientské centrum", neřekla ani čeho, s tím, že hovor je nahráván. Zavěsil jsem.
Neznámý
Obtěžující
|
185.200.*.* |
|
14.03.2023 |
Paní, klientské centrum, na dotaz, zda už mně bylo 59 a kladné odpovědi, paní se omluvila a hovor jsme ukončili.
Telemarketing
Obtěžující
|
78.80.*.* |
|
14.03.2023 |
"Klientské centrum", kdy volající chce kontrolovat vaše pojistné smlouvy. Vůbec s nimi nekomunikovat a číslo blokovat.
Neznámý
Obtěžující
|
78.80.*.* |
|
10.03.2023 |
klientské centrum čeho ???
Telemarketing
Obtěžující
|
217.112.*.* |
|
10.03.2023 |
Borec chce kontrolovat uzavřené pojistné smlouvy. Řekla jsem nechci naschle a zavěsila jsem.
Neznámý
Obtěžující
|
89.176.*.* |
|
10.03.2023 |
Volala paní, představila se jako klientské centrum. Chtěla domlouvat schůzku ohledně uzavřených smluv. Začátek hovoru vedla mile, po sdělení, že nemám čas ani zájem přešla do agrese.
Neznámý
Obtěžující
|
81.91.*.* |
|
10.03.2023 |
10.03.23 Volal muž, představil se jako klientské centrum, nahrávaný hovor na téma platební karty, zavěsila jsem.
Průzkum
Obtěžující
|
86.49.*.* |
|
09.03.2023 |
Nabidka kontroly smlu pojistrni (zivotko, povinne ruceni, nemovitosti)
Bezpečné číslo
Obtěžující
|
46.135.*.* |
|
09.03.2023 |
Revize pojistnych smluv, chtel zkontrolovat i smlouvy ktere nemam
Neznámý
Obtěžující
|
85.160.*.* |
|
09.03.2023 |
Jak spustila, že je z klientského centra, tak ji ani nenechala domluvit.
Neznámý
Nebezpečné
|
77.104.*.* |
|
09.03.2023 |
Paní se představila jako Klientské centrum. POZOR!!: Snaží se protlačit nějakou fyzickou osobu k Vám domů pod záminkou "důležité revize stávajících pojistných smluv, které máte uzavřené." Na poznámku, že jsem jim v minulosti dala jasně najevo, že o jejich hovory nestojím a že se jedná o porušení GDPR, na mě paní zaútočila, že jsem agresivní a položila hovor. Za poslední dva roky jsem tento hovor dostala minimálně 5x, ale nejsem si jistá, zdá že stejného čísla.
Neznámý
Nebezpečné
|
93.187.*.* |
|
08.03.2023 |
Prý klientské centrum, paní se nepředstavila ani neuvedla jméno společnosti. Jedná se prý o důležitý audit mých uzavřených smluv. Na otázku, kterou z mých smluv chce se mnou probrat, vyjmenovává různá pojištění, která ani uzavřené nemám. Zeptala jsem se, kde tyto smlouvy vidí, prý, že ke své práci tyto údaje nepotřebuje. Byla neodbytná a když pochopila, že ze mě žádné informace nedostane, začala být velmi nepříjemná až agresivní.
Neznámý
Obtěžující
|
185.112.*.* |
|
08.03.2023 |
Stejně jako většina komentářů - paní se představila že je ze společnosti "klientské centrum" nebo něco takového a že se mnou chce projít mé stávající pojistné smlouvy, na otázku smlouvy od jaké pojišťovny, se mnou chce projít, neodpověděla, řekla jsem, že u takové společnosti pojistky nemám, pak začala tvrdit, že mi je jistě více než 60let, což nesouhlasí, tak jsem jí odvětila, že evidentně nemá informace o mých pojistkách a že si tyto věci řeším sama, což mě ani nenechala doříct a zavěsila. Zajímalo by mě, co je to opět za podvodné telefonáty...
Telemarketing
Obtěžující
|
90.180.*.* |
|
08.03.2023 |
stejná zkušenost, velmi arogantní chování, na můj dotaz odkud že volá mi řekl, že neposlouchám a co si jako myslím a položil mi telefon
Neznámý
Obtěžující
|
81.90.*.* |
|
08.03.2023 |
zablokovat- tak arogantního člověk jsem dlouho neslyšela-....
Neznámý
Nebezpečné
|
88.102.*.* |
|
08.03.2023 |
Představilo se to jako klientské centrum, sotva to mluvilo. Způsob řeči jako někde v hospodě, sesoukalo to sotva holou větu-předpokládám, že to slabikovalo z papíru před sebou. Nu, bylo to z mé strany rychlé.
Neznámý
Obtěžující
|
62.204.*.* |
|
08.03.2023 |
Včera volali švagrové s tím stejným obsahem, co tu jiní píší. Jelikož jsem finanční poradce, tak vím, že toto je agresivní styl navolávání nových klientů. Linka je jednosměrná, pán dopředu neřekne jméno společnosti, jen se chce vloudit ke klientům pod rouškou nějaké NESMYSLNÉ kontroly. Bohužel zapomínají, že v rámci GDPR na to nemají žádné oprávnění a naopak se vystavují riziku, že je někdo udá k ČNB. Pokud zítra zjistíme společnost, tak to tak nejspíše uděláme. Pán absolutně nereagoval ani na rodinné vztahy klient - poradce a šel si tvrdě za svým. Toto dělali poradci MLM společností tak před 10 lety, ale evidentně se v tom pokračuje dále..Vždy je důležité se ptát na název společnosti, kterou volající zastupuje a také, kde vzali číslo a na základě čeho volají. GDPR je v tomto ohledu celkem dobrá zbraň pro "navolávaného", jelikož při jeho porušení se tím může bránit u ČNB. Bohužel to lidé nevědí a nevyužívají toho. Hodně trpělivosti všem slušným lidem.
Telemarketing
Obtěžující
|
212.79.*.* |
|
08.03.2023 |
Podvody...prý pojištovna..to určitě
Neznámý
Obtěžující
|
85.160.*.* |
|
08.03.2023 |
zastupuje všechny pojišťovny, jedná se o aktualizaci smluv a ptá se mě, jestli už mi bylo X let.
Neznámý
Nebezpečné
|
147.32.*.* |
|
08.03.2023 |
Prý "audit osobních údajů" pro pojišťovny, nechtěl říct jakou pojišťovnu zastupuje, chtěl znát moje údaje a poslat ke mě někoho na kontrolu "údajů pojistné smlouvy". Buď se jedná o velmi agresivní pokus o sjednání pojistky jinde, nebo o scam.
Telemarketing
Nebezpečné
|
86.49.*.* |
|
08.03.2023 |
Pojištění prý stávající smlouvy. Pán byl hodně nepříjemný. Nějaká pojišťovna, ale ani pořádně neřekl jaká. Mohl by si uvědomit, že když volá v pracovní den v pracovní době, tak poněkud ruší a že když se člověk na něco zeptá (na něco, co předtím oddrmolil), mohl odpovědět na otázku a ne "vy mě neposloucháte" a položit to.
Neznámý
Obtěžující
|
178.255.*.* |
|
07.03.2023 |
Klientské centrum pojišťovny - nebyl schopen mi říct, kde na mě vzali číslo. Měl o mně informace, jaké pojistky mám...
Telemarketing
Obtěžující
|
85.163.*.* |
|
07.03.2023 |
Pán se představil jako klientské centrum. Chtěl vědět jestli mi je víc než 55 let a údajně měl přijet někdo, kdo mi zkontroluje pojistku, jelikož tam jsou nějaké chyby.
Neznámý
Nebezpečné
|
78.80.*.* |
|
07.03.2023 |
Klientské centrum - kontrola pojistek.
Neznámý
Obtěžující
|
212.158.*.* |
|
07.03.2023 |
Paní se představila jako Klientské centrum, prý volá kvůli kontrole pojistek a chtěla vědět, jestli je mi více než 55 let.
Neznámý
Obtěžující
|
86.61.*.* |
|